Zijn alle artikelen op voorraad?
Ja, alle artikelen zijn op voorraad. Alle artikelen waar ‘Uitverkocht’ bij staat zijn helaas uitverkocht. De meubeltjes dienen op naam besteld te worden en vragen meestal een levertijd van ongeveer 2 weken. Neem hiervoor altijd contact met webshop@kabine.be.
Ik wil graag een uitverkocht artikel bestellen.
Neem contact met ons via webshop@kabine.be.
Waarom is het artikel opeens uitverkocht als ik wil gaan betalen?
De artikelen in je winkelmandje worden voor je gereserveerd als je een afgeronde bestelling hebt voldaan. Het is mogelijk dat meerdere klanten hetzelfde laatste artikel aan het bestellen zijn en net als in een echte winkel kan er maar één iemand met het artikel naar huis gaan namelijk degene die als eerste de betaalt. De artikelen in je mandje worden niet gelijk voor je gereserveerd omdat er heel veel winkelende en kijkende klanten die hun mandje vullen maar nooit gaan afrekenen, het zou jammer zijn dat de artikelen in deze achtergelaten winkelmandjes allemaal als verkocht zouden worden gezien.
Ik heb een bestelling geplaatst maar wil graag nog artikelen toevoegen, kan dat?
Ja, dat kan nog indien je bestelling niet in verwerking zit. Stuur daarom altijd eerst een mailtje naar webshop@kabine.be en wacht de bevestiging af.
Let op:
- Meld vooraf dat je iets wil toevoegen via email en wacht op bevestiging van ons. Het kan zijn dat je bestelling al verwerkt of verzonden is.
- Bestellingen kan je samenvoegen maar de betalingen niet, er zijn 2 bestellingen en dus 2 betalingen.
Ik zou mijn artikelen graag ingepakt willen hebben, kan dit?
Alle artikelen die je bestelt worden gratis leuk ingepakt als het formaat van het product het toe laat. Mocht je speciale wensen hebben ten aanzien van het inpakken mag je het bij de opmerkingen in het afrekenmenu aangeven.
Is de kleur van het product altijd exact hetzelfde als op de foto?
Ja, alle producten worden verkocht zoals op de foto. Houdt u wel rekening met de instellingen van uw beeldscherm. Soms kunnen kleuren net iets anders worden weergegeven, afhankelijk van de scherminstellingen.
Zit er een factuur in mijn pakket?
Neen, in het pakket zit telkens een pakbon. De factuur volgt later automatisch in je mailbox.
Mijn bestelling is € 79,99, waarom moet ik verzendkosten betalen?
Bestellingen vanaf € 80 worden gratis verzonden. Onder dit bedrag betaal je € 5 transportkost voor zendingen in België en € 7 voor leveringen in Nederland.
Ik heb een aantal cadeaubonnen, deze zou ik graag in 1 bestelling willen gebruiken, kan dit?
Neem contact op met ons via webshop@kabine.be.
Kan ik de producten ook afhalen of bekijken?
We hebben 2 fysieke winkels waar je altijd welkom bent! Je vindt ons in Koksijde en Oostende Je bent steeds welkom in de winkel om de producten af te halen of te bekijken. Je kunt bij aankoop van je pakket ook kiezen in welke winkel je gratis wil afhalen!
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Maak melding van je retour via webshop@kabine.be. Dit kan uiterlijk tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Stuur vervolgens je pakje terug naar ons retouradres Kabine NV Oostlaan 9 8560 Gullegem. Of breng het pakket zelf binnen in een Kabine winkel, of in één van de vijf Supra Bazar winkels.
Mijn vraag staat er niet tussen!
Neem dan contact op met ons via webshop@kabine.be. We zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.