Verzenden, betalen & retourneren

Verzending

Verzenden is gratis vanaf € 80. Daaronder bedraagt de verzendkost € 5 voor leveringen in België en € 7 voor leveringen in Nederland.

Al onze pakjes worden aan huis bezorgd met GLS.

verzending met KABINE dat is kiezen voor:

  • inpakservice: we pakken graag al uw pakjes in
  • goede dienst na verkoop
  • bestellen bij een lokale ondernemer
  • snelle en veilige (verzekerde) levering met GLS aan huis, op het werk, in een GLS parcelshop,…

Onder € 80 betaal je deze verzendkosten

België (GRATIS boven € 80)
€ 5,00
Nederland (GRATIS boven € 80)€ 7,00

Wanneer wordt mijn pakje verzonden?

Van zodra we jouw betaling ontvangen wordt je pakje gewoonlijk binnen 1 tot 3 werkdagen verzonden.

Wanneer wordt mijn pakje geleverd?

Binnen België en Nederland wordt het pakket geleverd de werkdag na verzending. Als een pakje verzonden wordt op een weekdag ontvang je het dus de dag erop. Wordt een pakje verzonden op vrijdag, dan komt het maandag aan. Wordt het verzonden in het weekend, dan wordt je pakje op dinsdag afgeleverd.

Hoe weet ik of mijn pakje verzonden is?

Wanneer je pakje verzonden is, dan krijg je hierover nog een automatische mail met track & trace.

Betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je bestelling betalen kan veilig gebeuren met Bancontact, Visa, Mastercard, iDeal en ook nadien met KLARNA. Betalingen worden behandeld door Mollie.

Ruilen en retourneren

We zouden het natuurlijk het allerleukst vinden als je zo blij bent met de nieuwe spulletjes, dat je iedereen die het maar horen wil over Kabine vertelt! Maar als je om wat voor reden dan ook toch niet helemaal tevreden bent met de producten gelden de volgende stappen: Je beschikt voor iedere aankoop die je via de webshop van Kabine NV uitvoert over het wettelijk herroepingsrecht van 2 x 14 dagen:

– De eerste termijn van 14 dagen begint te lopen de dag na de levering aan de consument. De consument moet binnen deze eerste termijn van 14 dagen aan Kabine NV melden dat hij de overeenkomst wil herroepen. Dit kan onder meer via ons herroepingsformulier of per post, of per mail (webshop@kabine.be)

– Van zodra de consument aan Kabine NV gemeld heeft dat hij de overeenkomst wil herroepen, begint er een nieuwe termijn van 14 dagen te lopen waarbinnen de consument de goederen naar Kabine NV moet terugsturen.

Het retouradres: Kabine NV Oostlaan 9 8560 Gullegem Of breng je pakje zelf binnen in een Kabine winkel, of in één van de vijf Supra Bazar winkels.

De wetgever voorziet in artikel VI.51 van het WER wel dat, indien de consument een product beschadigd, gebruikt of onvolledig zou terugsturen, KABINE NV een schadevergoeding van de consument kan eisen. Deze schadevergoeding zal steeds overeenstemmen met de werkelijke waardevermindering die het product ondergaan heeft en moet dus geval per geval berekend worden.

Indien het product in perfecte staat wordt teruggestuurd zal het aankoopbedrag teruggestort worden naar dezelfde rekening waarmee de aankoop werd betaald.

Uitzonderingen

Kabine behoudt zich het recht om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag te crediteren wanneer het vermoeden bestaat dat het artikel reeds is gebruikt of wanneer het artikel ten gevolge van gebruik is beschadigd of de verpakking onzorgvuldig is geopend of beschadigd geraakt is. Dit bedrag zal steeds overeenstemmen met de werkelijke waardevermindering die het goed heeft ondergaan. Gepersonaliseerde producten of zaken die speciaal op maat gemaakt worden kunnen niet teruggestuurd worden.