Veelgestelde vragen

Ja alle artikelen zijn op voorraad. Alle artikelen waar ‘SOLD OUT’ bij staat zijn helaas uitverkocht. De meubeltjes dienen op naam besteld te worden en vragen meestal een levertijd van ongeveer 4 weken. Neem hiervoor altijd contact met info@kabine.be!

Wil je op de hoogte gehouden wanneer jouw artikel weer voorradig is, schrijf je dan per artikel in en ontvang een mail zodra het artikel weer voorradig is. Helaas is niet mogelijk om levertijd van alle artikelen weer te geven. 

De artikelen in je winkelmandje worden voor je gereserveerd als je een afgeronde bestelling hebt voldaan. Het is mogelijk dat meerdere klanten hetzelfde laatste artikel aan het bestellen zijn en net als in een echte winkel kan er maar één iemand met het artikel naar huis gaan namelijk degene die als eerste de betaalt. De artikelen in je mandje worden niet gelijk voor je gereserveerd omdat er heel veel winkelende en kijkende klanten die hun mandje vullen maar nooit gaan afrekenen, het zou jammer zijn dat de artikelen in deze achtergelaten winkelmandjes allemaal als verkocht zouden worden gezien. 

Ja, je kan een bestelling/artikel toevoegen zonder extra verzendkosten (in Europa), mits de tweede bestelling nog voor 15:00 uur wordt geplaatst en betaald (vrijdag na 15:00 uur, zaterdag en zondag gelden ook als dezelfde werkdag). Stuur altijd nog even een mailtje naar info@kabine.be.

Let op:

  • Meld vooraf dat je iets wil toevoegen via email en wacht op bevestiging van ons. Het kan zijn dat je bestelling al verzonden is (tussen 15:00-18:00).
  • Bestellingen kan je samenvoegen maar de betalingen niet, er zijn 2 bestellingen en dus 2 betalingen.
  • Wil je een toevoeging doen op een brievenbusbestelling informeer ons eerst even, het kan zijn dat je bestelling niet meer door de brievenbus kan en er dus pakketkosten bijkomen.

Alle artikelen die je bestelt worden gratis leuk ingepakt (met uitzondering van de grote artikelen zoals posters groter dan A3, lego opbergboxen brick 4 en 8, poppenbedjes, poppenwagens, tipi’s, grote lampen, posters in brievenbuskokers). Mocht je speciale wensen hebben ten aanzien van het inpakken mag je het bij de opmerkingen in het afrekenmenu aangeven.

Ja, alle producten worden verkocht zoals op de foto. Houdt u wel rekening met de instellingen van uw beeldscherm. Soms kunnen kleuren net iets anders worden weergegeven, afhankelijk van de scherminstellingen.

Nee, deze krijg je direct via de mail na je bestelling.

Bestellingen boven €75,- worden gratis verzonden (bijvoorbeeld €75,01).

Neem contact op met ons via info@kabine.be of via het contactformulier en we zullen er één code van maken met het gehele bedrag.

Vanaf het voorjaar van 2018 krijgt Kabine er ook een fysieke winkel in Koksijde. Vanaf dat moment ben je steeds welkom in de winkel om de producten af te halen of te bekijken!

Af en toe komt het voor dat iemand zijn adres niet juist invult, in dat geval komt het pakket dan retour naar ons. We nemen dan contact met je op voor het juiste adres en zullen daarbij opnieuw vragen om verzendkosten af te rekenen (ook als iemand gratis verzendkosten had bij aanvang). Dit is omdat wij opnieuw de kosten moeten maken richting de vervoerder.

Aangezien we vaak druk bezig zijn met orders inpakken en we deadlines hebben, kunnen we de telefoon helaas niet opnemen. Mocht je een vraag hebben, kun je mij een berichtje sturen via contact of een e-mail naar info@kabine.be We kijken tussen de pakketten door heel vaak naar onze mail en beantwoorden berichten erg snel!

Neem dan contact op met ons via info@kabine.be of via het contactformulier.

We zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.