Verzenden, betalen &retourneren

Verzenden

Wij versturen je pakketje gratis binnen België en Nederland vanaf een aankoopbedrag van € 75. Onder € 75 betaal je deze verzendkosten:

BELGIE gratis boven € 754.95
NEDERLAND gratis boven € 756.95
GERMANY7.95
FRANCE12.95
UNITED KINGDOM13.95
ITALY17.95
DENMARK17.95
SPAIN19.95
AUSTRIA19.95
FINLAND19.95
SWEDEN19.95
POLAND19.95
PORTUGAL19.95
IRELAND21.95
GREECE21.95
AUSTRALIA29.95

Wanneer wordt mijn pakje verzonden?

Van zodra we jouw betaling ontvangen wordt je pakje gewoonlijk binnen één werkdag verzonden. Als je kiest om te betalen met overschrijving, kan het enkele dagen duren voor het bedrag op onze rekening verschijnt.

Wanneer wordt mijn pakje geleverd?

Binnen België en Nederland wordt het pakket geleverd de werkdag na verzending. Als een pakje verzonden wordt op een weekdag ontvang je het dus de dag erop. Wordt een pakje verzonden op vrijdag, dan komt het maandag toe. Wordt het verzonden in het weekend, dan wordt je pakje op dinsdag afgeleverd.

Hoe weet ik of mijn pakje verzonden is?

Wanneer je pakje verzonden is, dan krijg je hierover nog een automatische mail.

Betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?


Je bestelling betalen kan veilig gebeuren met bancontact/mistercash, maestro, visa, mastercard of per overschrijving.

Retourneren

We zouden het natuurlijk het allerleukst vinden als je zo blij bent met de nieuwe spulletjes, dat je iedereen die het maar horen wil over Kabine vertelt! Maar als je om wat voor reden dan ook toch niet helemaal tevreden bent met de producten gelden de volgende stappen:

  • Meld je retourzending binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling door vooraf een mail te sturen naar info@kabine.be met de artikelen die retour komen, de reden van retour en je ordernummer.
  • Stuur het artikel in perfecte conditie (ongebruikt/onbeschadigd/geurloos) terug.
  • Stuur het artikel originele onbeschadigde verpakking (indien van toepassing) van het product zelf terug.
  • Gebruik de originele envelop of verzenddoos waar de artikelen oorspronkelijk mee zijn verzonden (zorg dat de doos goed opgevuld is zodat het artikel niet kan beschadigen). Mocht je de envelop of verzenddoos niet meer in bezit hebben of is deze te groot, overleg vooraf even met ons! 
    De kosten voor het retourneren van een pakketje zijn voor je eigen rekening. 
    Het bedrag zal binnen enkele dagen na ontvangst van het artikel terug gestort worden.

Ruilen

Het is niet mogelijk om artikelen om te ruilen. Artikelen kunnen alleen worden geretourneerd voor een terug storting van het aankoopbedrag. Als je een ander artikel wenst, dien je hiervoor zelf een nieuwe bestelling op onze webshop te plaatsen.

Uitzonderingen

Kabine behoudt zich het recht om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag te crediteren wanneer het vermoeden bestaat dat het artikel reeds is gebruikt of wanneer het artikel ten gevolge van gebruik is beschadigd of de verpakking onzorgvuldig is geopend of beschadigd geraakt is. Gepersonaliseerde producten of zaken die speciaal op maat gemaakt worden kunnen niet teruggestuurd worden.

Sluit Menu